Halverwege volgend jaar introduceert Toyota ook een hybrideversie van de Yaris. Die staat in Genève als Concept en eigenlijk zijn dat twee primeurs in één, want de Japanners gunnen er Europa ook een eerste blik op de nieuwe generatie Yaris mee. Het model heeft bovenop het dak zonnecellen. Die leveren genoeg stroom om de airconditioning zelfstandig te laten functioneren, wat het verbruik verder drukt. Maar voor details over verbruik of prestaties vindt Toyota het nog te vroeg.
De Prius krijgt er een grotere broer bij. De Prius+ heeft bijna 50% meer interieurruimte. Toyota grijpt die aan om een derde zitrij te monteren. Er passen voortaan dus 7 inzittenden in. De hybride aandrijflijn onderging geen wijzigingen, maar de accu is voortaan van het lithium-ion-type. Dat betekent dat hij lichter, compacter maar even krachtig is als die van de gewone Prius.
De FT-86 II is de tweede evolutie van wat uiteindelijk Toyota's nieuwe sportwagen moet worden. De eerste concept car hebben we tweeënhalf jaar geleden al gezien, maar nu is het sportieve model zo goed als productierijp. De aandrijving geschiedt op de achterwielen en de kracht komt van een tweeliter boxermotor met turbo. De hand van ontwikkelingspartner Subaru (die ook met een versie van dezelfde auto komt) is duidelijk.