We zeiden het al, er zijn drie uitrustingslijnen op de Tahoe. De LS houdt het binnen bij een fluwelen binnenbekleding, maar vanaf het tweede niveau is leder standaard. Vanaf dan zijn de zetels ook elektrisch bij te stellen. Die instellingsmogelijkheden zijn uitgebreid. Hoogte, afstand tot het stuurwiel, hellingsgraad van het zitvlak, rugleuning, lenden en zelfs de zijdelingse steun laten zich zo afregelen. In de zetels zit dus iedereen goed. Het stuur in het dashboard liet zich enkel in de hoogte verstellen. De rijhouding is daarmee voor zo goed als iedereen correct in te stellen, al zou een diepteregeling gewoon omwille van het principe aanwezig moeten zijn. De afmetingen en de wielbasis van het gevaarte zorgen er vanzelfsprekend voor dat de beschikbare hoogte, breedte en lengte voor iedereen ruimschoots voldoende zijn. Achteraan blijkt de bank wat hoger opgesteld te zijn en dat resulteert logischerwijs in een gekrompen hoofdruimte. In de uitrusting hebben we wat behoorlijke gaten ontdekt. Zo is het bijvoorbeeld onmogelijk de Tahoe met een automatische airco uit te rusten, kan je geen navigatiesysteem laten inbouwen en is het zelfs onmogelijk een radio met RDS met een CD-speler te combineren. Afzonderlijk zijn die wel verkrijgbaar.
De bagageruimte is met drie geïnstalleerde zetelrijen nog 460 liter groot. Wanneer de achterste zetels thuis blijven groeit dat volume tot nagenoeg 1.900 liter en als ook de tweede zetelrij wordt verwijderd gedraagt de Tahoe zich als regelrecht transportbeest dat tot 3.348 liter slikt. De niveauregeling op de LT Premium houdt de wagen dan stabiel en op normale hoogte boven het wegdek. De laaddrempel is maar liefst 75,7cm hoog, dat is een conceptgebonden kwaal. De koffer opent door middel van een klep die naar boven toe openzwaait. Chevrolet opteerde dus niet voor een minder praktische naar links of rechts openslaande deur zoals ook veel wordt gebruikt.
De aankleding van het interieur valt naar onze mening wat tegen. De Amerikanen hadden het gebruik van goedkoop uitziende kunststof wat beter mogen camoufleren en we vinden het bedroevend dat de bedrading naar bijv. de zetels en de automatisch dimmende binnenspiegel zichtbaar was. Het gebruikte leer was wel wat het moest zijn. De geluidsisolatie bleek uitstekend. Het motorgeluid was zelfs als de automaat hoog in de toeren ging nauwelijks hoorbaar en vanzelfsprekend was ook de filtering van de rol- en rijgeluiden uitstekend.
De ophanging werkt volgens het principe van progressieve hardheid en is zeker op Amerikaans comfort ontwikkeld. Op de baan zorgt die dus voor een zeer goede filtering, off-road is de ophanging een pak kordater. Deinen en schommelen doet de Tahoe altijd, maar deels is zijn uitstekende rijcomfort daaraan te danken.