De roadster is 4,13m lang, 1,75m breed en is met het dak dicht amper 1,28m hoog. Hij heeft een voor een roadster typisch geproportioneerde koets. Dat wil zeggen dat de snuit opvallend lang is, een noodzaak om de achter de voorwielen centraal geplaatste motor te huisvesten, terwijl de koffer aan de korte kant is waardoor je als bestuurder dus eigenlijk in de achterste wagenhelft plaatsneemt. De lijn is eerder sober en misschien niet zo gedurfd als die van sommige concurrenten, al denken we dat juist het functionele design het model minder gevoelig maakt voor de grillen van de markt en de Honda er daardoor wat langer up-to-date kan uitzien. De Japanners hebben het uiterlijk ook wat aangepast, maar je zal een kenner moeten zijn om de nieuwe versie van de oude te onderscheidenij Er zijn wat nieuwe kleurtjes, de behuizing van de Xenonlichten vooraan is nu verchroomd en de ronde achterlichten worden vanaf het huidige modeljaar omzoomd door een zilverkleurige rand. Belangrijker is wel dat elektrisch bedienbare kap voortaan een glazen achteruit heeft met ontdooifunctie in plaats van een plastieken exemplaar.