In een sportwagen van dit kaliber horen natuurlijk aangepaste stoelen. Indrukwekkende kuipstoelen houden de chauffeur en zijn copiloot op hun plaats. Een schitterende rijhouding is geen probleem dankzij voldoende instellingsmogelijkheden van de bestuurderzetel en het stuur. De sportiviteit wordt doorgetrokken in het met leder omrande Momo-sportstuur, de met leder beklede pookknop en de geperforeerde alu pedalenset. Bovendien krijgt de middenconsole een metallic look, maar dat is standaard op elke Impreza. In tegenstelling tot de Plus, waarmee we eerder al reden, werd het interieur van onze testwagen geplaagd door enkele parasietgeluidjes. We zijn er echter van overtuigd dat dat slechts een vervelende eigenschap van onze wagen was, want op de afwerking hadden we voor het overige niets aan te merken. In de koffer kan tot 401 liter bagage. Je dient wel op te letten bij het sluiten van de klep, want een handvat is er niet. Net als enige andere bekleding van het kofferdeksel trouwens.
De Plus deelt zijn ophanging met de sedan, maar omdat de Plus wat zwaarder is toont de onafhankelijke McPersonophanging zich daar comfortabeler. Toch biedt de sedan, gezien zijn uitgesproken sportieve roeping, heel wat comfort. Ze is daarenboven erg efficiënt en houdt koetswerkbeweging perfect in toom. Bij belasting laat de motor een erg aangename, maar goed gedempte sound door in het interieur. De Impreza blijft met andere woorden vrij stil. Alleen bij regenval hoor je opspattend water te veel tegen de achterste wielkasten spatten, iets wat we bij de andere Impreza’s ook al konden vaststellen.