Ook aan de binnenzijde werd de GTA onder handen genomen. Aan de basiselementen van het dashboard werd niet geraakt, dus je kijkt nog steeds op twee diep uitgesneden ronde klokken met daarin verzonken rood verlichte ronde wijzerplaten en de overige meters en het schermpje voor de boordcomputer in een wat minder verzonken positie tussen de twee in. De klokjes zelf zijn wel aangepast met een nieuwe schaalverdeling en een zwarte achtergrond, al was het maar omdat je anders met de GTA sneller zou kunnen dan aangegeven. De contrasterende paneeltjes zijn uitgevoerd in Puma-grijs en dat is wat donkerder dan bij de andere versies. De gewelfde sportieve zetels zijn verkrijgbaar met een rode, zilverkleurige of blauwe stof of een optionele tweekleurige of effen lederen bekleding, zoals bij de testwagen. In tegenstelling tot de niet-GTA uitvoeringen, waar de zithouding van de 156 ons duidelijk beter bevalt dan die van de 147, verkiezen we op dit vlak het interieur van de 147 GTA boven dat van de GTA-versie van de 156. De zetels zien er in beide gevallen hetzelfde uit, maar zijn het niet, en je kan je bij de 147 toch wat beter positioneren achter het driespakige met leder beklede GTA-sportstuurtje. Zowel de zijdelingse- als de ruggesteun van de voorzetels, met geïntegreerde kopsteunen, is voldoende om je op lange ritten van een zeker comfort te voorzien en je tijdens het bochtenwerk stevig op je plaats te houden.
Ook achteraan moet je, als je tenminste niet op de middelste zitplaats dient plaatst te nemen, beter op je plaats gehouden worden. Ook in de achterbank zijn immers twee relatief diepe kuipjes uitgespaard. De overige specifieke uitrusting van de GTA omvat aluminium pedalen en een met aluminium beklede voetsteun, een donkere dakhemel en zonnekleppen, vloermatjes met het GTA-logo, deurpanelen met dezelfde geribbelde bekleding als de zit- en rugvlakken van de zetels en een metalen strip met GTA-logo op de deurdrempels. De ombouw naar de GTA-versie heeft geen invloed gehad op de inhoud van de kofferruimte. Gelukkig, want die scheerde al geen hoge toppen met een inhoud van 280l. Als je meer wil vervoeren kan je natuurlijk nog altijd de achterbank neerklappen.