Voor de bestuurder zit, achter het iets te verticaal geplaatste stuurtje, een minimalistisch instrumentenbordje. Dat bestaat uit een halfronde analoge wijzerplaat met een aanduiding van 0 tot 140km/u, gevuld met een LED-display dat informatie verschaft over de kilometerstand, de temperatuur en het brandstofniveau. Voor een toerenteller en een klokje moet je -afhankelijk van de uitvoering- bijbetalen. Je krijgt dan twee ronde, bovenop de middenconsole gemonteerde, klokjes. De instellingsmogelijkheden van de zetels zijn enigszins beperkt en toch vonden we ze uitstekend zitten.
De kofferruimte is toegankelijk via een in twee delen te openen kofferklep. De ruit klap naar boven terwijl de klep naar onderen toe opent. De kofferruimte is met 150l voldoende voor de wekelijkse boodschappen, als je tenminste geen bakken drank wilt vervoeren. Dat kan wel want als je de passagierszetel neerklapt krijg je een platform dat er speciaal voor ontwikkeld is, maar dan moet je het logischerwijs zonder passagier stellen. Ondanks de afwezigheid van een handschoenkastje kan je in het interieur behoorlijk wat kwijt. Er zijn een aantal kleinere bergvakjes in het dashboardje (waaronder een schuifje in de middenconsole), netjes in de deuren en uitsparingen bovenop het dashboard.