De zetels vooraan zijn voorzien van lange, zachte zitkussens. Die moeten de inzittenden met een maximaal comfort stevig op hun plaats houden. De instellingsmogelijkheden van de bestuurdersstoel zijn in elk geval voldoende, samen met de zijdelingse steunkussens, om je op je plaats te houden. Een zeer dynamische rijstijl moet je je dan wel niet aanmeten en de Thesis moedigt dat ook niet aan. De steun in de onderrug is ondanks een ruim verstelbare lendensteun nog voor verbetering vatbaar.
Vooraan kom je nooit in plaatsgebrek, maar dat is achteraan wel wat anders. Zodra je meer dan 1,70m meet komt de dakhemel immers heel erg dicht. Lancia zou dat kunnen corrigeren door een lagere zit, maar dan boeten ze in aan comfort omdat de passagiers meer in een stuikhouding worden gedwongen. Beenruimte is er voldoende en de achterzetels bieden voldoende steun. Eigenaardig genoeg is het steunkussen aan de buitenste zijde (tegen de deuropeningen) veel groter dan aan de binnenkant, waardoor je eigenlijk wordt gedwongen met de benen naar elkaar toe te gaan zitten. Da’s een minpuntje, ook al versterkt dat het salongevoel. De koffer is 400l groot. De doorlaadmogelijkheden blijven beperkt tot een skiluik.