GM en Daewoo hebben getracht deze nieuwe generatie een weggedrag gegeven dat beter is afgestemd op de smaak van de Europese weggebruiker. Helaas verwarren Amerikanen en Koreanen een Europees afgestelde demping, het compromis tussen een strakke efficiënte demping en hoog comfortniveau, vaak gewoon met ‘hard’. Zo ook hierij maar het werkt wél. Droog -niet echt beenhard- en dat is net voldoende om de rijeigenschappen op een beter pijl te krijgen zonder het comfort te veel te laten zakken. Meer zou erover zijn voor een gezinswagen die een gezapige rijstijl aanmoedigt. De voorophanging bestaat uit McPherson armen en voor de achterophanging werd gekozen voor een duolinksysteem. Het weggedrag manifesteert onderstuur, dat mooi gradueel wordt opgebouwd en goed controleerbaar is. Het gripniveau van onze testwagen was opvallend goed en dat staat zonder twijfel voor een groot deel op rekening van de banden. Daewoo had het standaard 195/55 R15 Kumho-rubber van de onze testwagen samen met de lichtmetalen velgen vervangen door Bridgestone Potenza-banden met dezelfde afmetingen. Het staat buiten kijf dat die niet alleen veel duurder zijn, maar ook stukken beter presteren.
Aan de remmen moet Daewoo nog aandacht besteden. Het systeem dat nochtans bestaat uit geventileerde schijven vooraan en schijven achteraan is niet echt in staat de Daewoo kordaat tot stilstand te brengen. Je kan de remkracht goed doseren, maar de schijven bijten onvoldoende en lijken al na een enkele forse remstoot vermoeid. Daewoo haalt hier met moeite de middelmaat.
De motor laat zich tijdens rustige ritten bij legale snelheden nauwelijks horen en dankzij een isolatie van de wielkasten (klassiek een zwak punt bij Aziatische merken) worden ook rol- en rijgeluiden op een adequate manier gedempt.