Zowel de bestuurderszetel als het stuurwiel laten zich in de hoogte verstellen. Vanaf deze SX versie kan je het stuur ook in de diepte verstellen. We gaan er dus van uit dat een goede zithouding voor iedereen binnen het bereik ligt. De knopjes en hendeltjes hebben de gebruikelijke functies en zitten op de gebruikelijke plaats. Geen verassingen daar want Daewoo volgt gewoon de trend. Zo kreeg de knop voor de bediening van de waarschuwingsknipperlichten een plaats bovenaan in het midden van de centrale console. De zetels hebben relatief harde steunkussens maar zijn niettemin comfortabel. Ook als de rit wat langer duurt. Een instelbare lendensteun is een plus, al vonden de verstelmogelijkheden onvoldoende. Veel zijdelingse steun is er niet en dat hoeft ook niet want deze Nubira leent zich niet meteen tot een dynamische rijstijl.
De beschikbare ruimte is gemiddeld voor deze klasse, maar er is vooruitgang geboekt ten opzichte van de vorige generatie en dat is vooraal achteraan voelbaar. Daewoo is weer bij, waar het vroeger wat achterop hinkte.
De kofferinhoud bedraagt 405l en dat is lang niet slecht. Omdat het een vierdeurs is moet je er wel bijnemen dat de belaadbaarheid beperkt is. De vierde klep zorgt ten opzichte van de in Europa veel populairdere vijfdeurs immers altijd voor een kleine doorlaadhoogte. De achterbank is 60/40 neerklapbaar en dat is uiteraard een positieve zaak, maar als je een groot stuk moet laden (zoals een televisietoestel) dan moet je dat via het achterportier doen. Ook de laaddrempel hebben we nog lager geweten.