Het stuurtje is in de hoogte en de diepte regelbaar. Dat garandeert een goede rijhouding en het zitmeubilair doet daaraan geen afbreuk. De lendensteun, die overigens voor een verwaarloosbaar bedrag in de optielijst van de twee laagste uitrustingsniveau’s staat, lijkt ons een goede investering, als je niet wil dat je onderrug verwaarloost wordt. De crèmekleurige wijzerplaten met groene verlichting zijn makkelijk afleesbaar en alle hendels en knopjes zitten logische gegroepeerd. De bediening is met andere woorden eenvoudig, als de knopjes tenminste willen doen wat ze horen te doen.
Achteraan is een voldoende ruimte voor twee kinderen. De hoofdruimte en beenruimte is te krap voor volwassenen of tieners van meer dan 1,70m. Plaats voor de voeten is er voldoende en -afhankelijk van de uitrusting- is ook de rugleuning instelbaar. De rit is dan ook voldoende comfortabel. De zetels hebben uitgesproken steunvlakken rond het zitoppervlak, ook achteraan. Als je ervoor wil bijbetalen, krijg je een verschuifbare achterbank. Daarmee kan je de krappe kofferruimte van 215l ten koste van de ruimte achteraan vergroten tot 290l. De rugleuning is ook steeds neerklapbaar. Net als bij de Panda is de Ypsilon gehomologeerd voor vier inzittenden. Vijf inzittenden kan en mag niet, tenzij je hebt geopteerd voor de extra gordel in het midden achteraan.