De afwerkingskwaliteit van het interieur en de boordplank is onberispelijk. De materiaalkeuze had wat minder plastiekerig gemogen, zelfs de middenconsole met niet onaantrekkelijke aluminiumlook kan niet verhinderen dat het geheel wat goedkoop oogt. Storend hebben we dat echter nooit gevonden. Het instrumentenpaneel is compact, goed afleesbaar en overzichtelijk. De hendels en knopjes staan, met uitzondering van de knoppen voor de achterruitontdooiing en de mistlichten die we bovenaan de middenconsole niet meteen op hun plaats vinden, waar je ze verwacht. De binnenzijde is al even gerieflijk als ruim. Het handschoenkastje is voldoende ruim, er zijn opbergvakken in de portieren en tegen de rugleuning van de voorzetels, maar ook in de middenconsole.
De kofferruimte is uiteraard toegankelijk via de kofferklep. De achterruit kan ook apart geopend worden. Dat bevordert de toegankelijkheid op moeilijk bereikbare plaatsen (zoals een parkeergarage). Zeer trendy, maar we hebben er nog nooit iemand gebruik van zien maken. De inhoud van de kofferbak is vooral door de hoogte van het compartiment 644l groot. De bank achteraan is uitgevoerd met een kantelmechanisme (60/40 gedeeld) dat een geheel vlakke laadvloer en een nuttig volume van 1.856l oplevert.