Chrysler heeft veel aandacht besteed aan het interieur. Dat resulteert onder meer in de afwezigheid van bijgeluiden. De gebruikte kunststoffen doorstaan de vergelijking met de Europese concurrentie evenwel niet. Het plastic is te hard, te blinkend en het wordt meer dan rijkelijk toegepast. Zo was een sierstrip ter hoogte van het handschoenkastje wenselijk geweest. We zijn geneigd op dit vlak inschikkelijk te zijn omwille van het zeer competitieve prijskaartje. Een verklaring voor dat laatste is ook te vinden in de uitrusting. Die behelst weliswaar wat in deze klasse essentieel is, maar niets meer. Bijbetalen voor de GPS kan nog net door de beugel, maar het is betreurenswaardig dat zaken als een rolgordijn voor de achterruit of verwarmde achterzetels zelfs niet op de optielijst terug te vinden zijn.
De kofferinhoud bedraagt 442l. Wie toch meer wil laden, kan de rugleuning van de achterbank in ongelijke delen (60/40) neerklappen. De laadvloer die dan ontstaat is zo goed als vlak. De doorlaadmogelijkheden zijn omwille van de beperkte hoogte van de doorlaadopening (een zuiver conceptgebonden gegeven) eerder beperkt.