Het zitmeubilair levert uitstekend steun waar het moet. Daardoor kan je al eens wat sneller door de bocht en blijf je ook tijdens langere ritten fit als een hoentje. De instelbaarheid is goed, wat niet van het stuurwiel kan gezegd worden; de hoogteverstelling is beperkt en er is helemaal geen diepteregeling. Dat voor ons de rijhouding perfect was, zou dus toeval kunnen zijn. Vooraan is het plaatsaanbod verre van een reden tot klagen. Achteraan is het allemaal, met uitzondering van de hoofdruimte, wat nipter. Vooral in het midden, waar de forse transmissietunnel zit. Gelukkig kunnen de voeten wel probleemloos onder de voorzetels.
De kofferinhoud bleef (uiteraard) ongewijzigd. Het volume bedraagt nog steeds een comfortabele –niet riante- 387l. De vorm is gelijkmatig en de belaadbaarheid door de brede achterklep optimaal, op een conceptgebonden hoge laaddrempel na. De rugleuning van de voorzetels vouwt plat (60/40 verhouding). Op de bekomen vlakke laadvloer kan u 1.629l kwijt.