Het interieur wordt aangekleed met lijntjes. Een sober grijs stofje of een zeer kleurrijke combinatie naar keuze. Het zitmeubilair staat omwille van de koetswerkhoogte zelf ook wat hoger opgesteld dan gebruikelijk. De beschikbare ruimte kan op die manier beter benut worden. De steun is geheel acceptabel, waarbij we in de marge opmerken dat de onderrug tijdens lange ritten vermoeid geraakt. In de marge, omdat dat de Fox niet pretendeert een reiswagen te zijn. De rijhouding kan meer dan door de beugel. Het stuurwiel laat zich in hoogte en diepte verstellen, wat gezien het segment uitzonderlijk is.
Achteraan verhinderen een klein bergvakje en twee bekerhouders dat je méér dan de twee voorgeschreven passagiers op de achterbank propt. Wie er wel plaatsneemt mag zich met het plaatsaanbod gelukkig prijzen. Als voorin niet elke beschikbare centimeter opgeëist wordt, is dat zeker acceptabel. Méér nog, ook de kofferinhoud valt reuze mee; de volwaardige klep geeft toegang tot een koffer die minimaal 260l slikt. Daarbovenop is de achterbank verschuifbaar, standaard, over een afstand van 15cm. Je kan de koffer dus nog uitbreiden tot 353l als je weinig veeleisende passagiers achteraan hebt zitten. De achterbank beschikt over een in gelijke delen opklapbare rugleuning die het laadvolume op 1.016l brengt.