De beschikbare centimeters worden in de breedte gevuld met zitmeubilair met zeer volwassen afmetingen. Wellicht scoort het daarom wat minder goed op vlak van zijdelingse steun. In tegenstelling tot het sportmeubilair waarover we tijdens een vorige test beschikten, bleek ook de steun van de onderrug hier niet optimaal. Achteraan is het plaatsaanbod enkel met superlatieven te omschrijven. Juist daarom was het niet nodig geweest de zitting van de achterbank onder een hoek te stellen.
Achter de behoorlijk verticale kofferklep van de break -die zich op onze versie ook eenvoudig met een druk op de knop elektrisch opende of weer sloot- zit een zeer egaal vormgegeven kofferbak. De laadvloer ervan is 1,17m lang en in het slechtste geval nog 1,06m breed. De laaddrempel zit op een zeer aanvaardbare 77cm van de begane grond. De inhoud bedraagt 530l. Dat is drie emmertjes meer dan bij de vijfdeurs. De rugleuning laat zich in ongelijke delen neerklappen, waardoor de laadlengte stijgt tot iets meer dan 2m (en 2,89m als ook de rug van de voorste passagierszetel wordt opgeklapt). Het maximale laadvolume –tot aan het dak- bedraagt dan 1.850l.