Het zitmeubilair is aan de harde kant, maar zeker vooraan ook goed gevormd. De bestuurderszetel heeft bij het GLS-niveau recht op een hoogteregeling en een regeling voor de hellingshoek van de zitting. Die zitting is wat kort uitgevallen, maar dat is niet ongewoon in deze autoklasse. De gordels beschikken vooraan over een hoogteregeling. Veel ruimte in het interieur is aangenaam, maar de simpele materialen, die zelfs echt goedkoop ogen en voelen, maken het verblijf aan boord niet tot een feest. De eenvoud blijkt ook uit de afwezigheid van een watertemperatuurmeter in het dashboard. We moeten het stellen met een verklikkerlichtje. Het dashboard is uit hard plastiek vervaardigd, dat niet prettig aanvoelt en zelfs een absoluut minimum aan aantrekkelijkheid mist. Eigenlijk oogt het ronduit voorbijgestreefd. Het stuur beschikt enkel over een hoogteregeling, wat niet ongewoon is in deze categorie.
Wat de berging in het interieur betreft, zijn er tassen op de rug van de voorzetels, opgezette kaartenbakken op de voorste portieren, een legplank onder het stuur, een bergvak helemaal vooraan op de middentunnel, 2 bekerhouders voor en een flessenhouder achter, tot zelfs een brillendoos boven het bestuurdersportier. Er zijn twee make-up spiegeltjes met een praktisch ingewerkt klemmetje voor een tankkaart of parkeerticket. De 4 ruiten kregen elektrische bediening. Onze testwagen bood een manuele airco als standaard onderdeel van de GLS-uitvoering. Voor deze autoklasse zijn de luidsprekers in de voor- en achterportieren flink groot uitgevallen (16 cm).