Het dashboard is mooi getekend met een wijde boogvorm die naar de inzittenden is gericht en wat reliëf om de middenconsole beter te doen uitkomen. Deze wordt extra geaccentueerd door een zilverkleurig kader, dat gelukkig niet te goedkoop oogt. Het stuurwiel is enkel in de hoogte regelbaar. Het heeft een prettige diameter, goede velgdikte en ook de bekleding bevalt. Hyundai biedt de bestuurder een stevige voetsteun. Centraal voor de bestuurder zit een grote klok voor de snelheidsmeter. De uitstekende Becker radio/navigatie met Europese kaartinformatie en Bluetooth-compatibiliteit voor handenvrij bellen in de wagen (optie 789 euro) zit op de goede hoogte voor een vlotte aflezing van de routeaanwijzingen. Onder de radio en onder de asbak zitten kleine bergvakjes, die met antislipmateriaal zijn uitbekleed, zodat ze een goed ‘nest’ vormen voor de GSM. Het handschoenkastje is verlicht en heeft een correct volume. De portierbakken vooraan zijn ruim en kunnen 1,5 l drankflessen vastklemmen.
Vooraan is er een centrale armsteun, die zelfs over een hoogteregeling beschikt – 2 standen – en twee bergvakken afsluit – een groot onderaan en een klein bovenaan. Ongelukkig is de vormgeving van de armsteunen in de portieren. Ze zijn hard en de elleboog valt precies in de geïntegreerde greep, wat erg oncomfortabel aanvoelt. Goed uitgewerkt zijn dan weer de zonnekleppen met verlichte make-up spiegels en klemmetje voor parkeertickets. Ze hebben een uittrekbaar panel, dat toelaat het middenveld tussen beide zonnekleppen af te dichten. Onze testwagen verwelkomde met een lederen interieur, zetelverwarming en een automatische airco (GLS ‘S’ uitrusting).