De Renault Laguna Grandtour GT 2.0dCi beweegt zich erg discreet in zijn segment. Hoewel het een topmodel betreft, is hem dat niet aan te zien. Geen enkele badge of extra sierelement wijst erop dat men hier met de meest krachtige dieselmotor te maken heeft die een Laguna-klant kan bestellen. Echte concurrenten hoeft hij nauwelijks te vrezen, omdat bijna niemand zoveel power haalt uit een zo bescheiden cilinderinhoud.
De motor weet op vele vlakken te verbazen en te bekoren. Het onderstel kan niet helemaal gelijke pas houden met de kwaliteiten van de krachtbron, al is de totaalindruk meer dan positief.
Aan boord gaat het er wat al te somber aan toe en daar kan de koper niets aan veranderen. Gelukkig getuigt de wagen van een goede assemblage. Het prijskaartje is niet gering, maar correct in verhouding tot wat men ervoor terugkrijgt, tenzij… men wat meer zou willen opvallen in het verkeer. Te koop vanaf € 33.950.
De motor weet op vele vlakken te verbazen en te bekoren. Het onderstel kan niet helemaal gelijke pas houden met de kwaliteiten van de krachtbron, al is de totaalindruk meer dan positief.
Aan boord gaat het er wat al te somber aan toe en daar kan de koper niets aan veranderen. Gelukkig getuigt de wagen van een goede assemblage. Het prijskaartje is niet gering, maar correct in verhouding tot wat men ervoor terugkrijgt, tenzij… men wat meer zou willen opvallen in het verkeer. Te koop vanaf € 33.950.