De achterbank biedt zonder twijfel voldoende ruimte voor drie volwassenen. Hun zithouding is comfortabel, al zoek je -omwille van de vlakke vormgeving van de bank- best houvast in de bochten. Voet- en beenruimte vormen geen probleem en een 40:20:40 verstelbare (en neerklapbare) rugleuning optimaliseert het comfort. We noteren een minpunt voor de constructie waarbij de middelste driepuntsgordel achteraan uit het dak komt vanwege onpraktisch en voorbijgestreefd.
Gelukkig is het zowat het enige onpraktische element. Het valt wel op dat Honda de originele middenconsole met het opklapbare dienblad van de eerste generatie weer inruilt voor een conventionele middentunnel. Anderzijds is aan de kofferbak veel aandacht besteed. Het laadvolume bedraagt niet alleen een zeer respectabele 527l, de koffer is voortaan indeelbaar. Een extra legplank zorgt voor een horizontale verdeling in twee niveaus. Op die manier wordt de capaciteit gevoelig verhoogd. Die legplank kan in vloer verzonken worden voor het transport van grotere ladingen. Op dat ogenblik kan de bank ook 40:60 (inclusief de zitting) neergelegd worden.