Het prestatiepotentieel van de Cupra moet uiteraard wereldkundig gemaakt worden, ook als z'n eigenaar niet voor een blitse gele of rode lak opteert. Seat stapelde een aantal details op die weinig aan de verbeelding overlaten. De neus werd agressiever. We bemerken een zeer grote luchtinlaat met een honingraatstructuur, die wordt geflankeerd door een diep uitgesneden voorspoiler. Het koetswerk ligt 14mm dichter tegen asfalt omwille van aanpassingen aan de ophanging. Bovendien heeft elke Cupra recht op imposante 18-duims velgen. Achter de vijf dubbele spaken vinden we een remsysteem waarvan de zadels voor de gelegenheid rood gelakt zijn. Door de achterbumper bekijkt een ovalen uitlaatpijp in gepolijst staal de wereld. Net als vooraan is de nummerplaathouder geheel zwart. Dat insinueert de aanwezigheid van een diffuser zonder dat het een echt doel dient. Zwarte zijspiegels maken de opsomming compleet.
Geef commentaar
comments by Disqus