Aan elektronische assistentie is er DSC, dat de stabiliteitscontrole verzekert; DTC voor de tractiecontrole en CBC (= cornering brake control) dat vermijdt dat de wagen naar de buitenkant van de bocht glijdt bij remmen in de bocht. De tractiecontrole is schakelbaar en maakt het mogelijk meer wielspin toe te laten voor sportieve rijders.
Xenonlicht en mistlichten zijn standaard, doch een licht- en regensensor dient nog als optie te worden aangekruist, evenals automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels (335 €).
Op onze testwagen troffen we adaptieve bochtenverlichting aan, wat wil zeggen dat sensoren de hoek, de snelheid van de wagen en de middelpuntvliedende kracht registreren, om hieruit de optimale draaihoek voor de lichten te berekenen. Een verdere optie was de ‘High Beam Assist' (140 €), dat optimaal gebruik maakt van de grootlichtfunctie, door het aanwezige licht voor de wagen te evalueren. Tegenliggers worden automatisch herkend, waarna het grootlicht wordt gedimd, om weer naar volle sterkte te gaan wanneer het risico op verblinding van tegenliggers is geweken.
Tenslotte was er ook nog de actieve ‘cruise control' (1200 €), die rekening houdt met de afstand tot de voorligger en de ingestelde snelheid laat variëren om altijd een veilige remafstand te bewaren.