Hoewel de E-Tron GT al een lage auto is, moest er onder de vloer nog ruimte gevonden worden voor een accuset. Dat betekent dat de inzittenden en de passagiers dezelfde beperkte hoogte moeten delen. Om dat mogelijk te maken is hier een bodemplaat gemonteerd met een omslachtigere verdeling van de accucellen dan inmiddels gebruikelijk is. Het is niet gewoon een sandwichstructuur (zeg maar een rechthoek). De lithium-ion batterij zit om de inzittenden heen. Daardoor zit je in de E-Tron GT zelf ook nog opvallend laag, wat bijdraagt aan het sportieve gevoel dat de auto je geeft.
Groot, maar toch klein
Achteraan heeft deze Audi, weinig verrassend, dezelfde beperking als de Porsche met dezelfde bodemstructuur: er is in de bodemplaat wel ruimte gemaakt voor de voeten van de achterste passagiers, maar de aflopende daklijn beknot niettemin toch de hoofdruimte een beetje. Wie groot is, zal het er niet zo aangenaam vinden, ondanks de uitstekende zetels en de gebruikelijke aandacht voor materialen en afwerking.
De koffer is voor een auto van dit formaat ook eerder beperkt. De technische gegevens die Audi ter beschikking stelde, maken enkel gewag van het koffervolume achter de tweede zitrij. Dat is goed voor 350l, wat vergelijkbaar is met dat van een compacte gezinswagen.