Sinds z’n restyling kijkt de Cayenne door andere lichtunits naar de wereld. Daarin zijn wat meer LED's verwerkt, zowel aan de voor- als aan de achterzijde. En er zijn nieuwe bumperschilden met hertekende luchtdoorstroomopeningen. Maar het blijft toch vooral een feit dat je zo’n grote SUV eerder moet kopen omdat hij er indrukwekkend uitziet, dan omdat hij ‘mooi’ is. Wellicht daarom dat elke versie meteen op vier uitlaten wordt getrakteerd.
De batterijen nemen plaats in
De koffer boet wat aan volume in. Porsche moest de accu immers toch ergens kwijt. Maar je houdt nog steeds een erg respectabele 580l over. En met de zetels plat (dat kan nog steeds) wordt dat 1.690l. Toch aardig.
Afmetingen
Standaard bolt zo’n Cayenne S E-Hybrid op 18-duimers met 255/55 rubber, maar de importeur leverde een exemplaar dat op 20-duimers rust. Dat oogt beter, maar het is niet noodzakelijk goed voor het comfort. Tenslotte halen we nog even de koetswerkafmetingen aan. De lengte bedraagt 4,86m (één centimetertje meer dan voor de facelift), de breedte is 1,94m en het model is 1,70m hoog. Tussen de voor- en achteras zit 2,90m.