Onze testwagen is met het optionele GTS-pakket uitgerust en zwemt in een combinatie van leder met Alcantara. Zelfs de hemel en de A-stijlen zijn met de kunststof uit polyester en polyurethaan bekleed. Rode stiksels, roodzwarte veiligheidsgordels, carbon inleg en rode GTS-logo's in de hoofdsteunen vervolledigen het sportieve plaatje. Zeer geslaagd allemaal.
Tussen ronduit uitstekend steunende sportzetels (al zijn de smalle stoelen niet op ieders postuur voorzien en is de instap erg laag) zit een middenconsole zoals geïntroduceerd in de Panamera. Die is strak en modern vormgegeven en bezaaid met een leger knopjes. Geen spek voor ieders bek, maar er is nog altijd het aanraakscherm. Dat meet 7 duim in diameter en groepeert alle multimedia- en navigatiefuncties. Op een ander, kleiner LCD-scherm aan de rechterzijde van de centrale toerenteller kan je ook informatie over de auto en de routebegeleiding raadplegen.
Dat het stuurwiel van onze lener volledig vrij is van knopjes, heeft zogezegd een reden. Dat is voorzien voor klanten die de beleving 'puur' wil houden. We snappen de gedachte erachter, maar van radiozender veranderen, wordt er wel een pak onhandiger door. Dus toch liever met.