Aan de binnenzijde merk je meer van de batterijenset. Op een plaats waar je het niet verwacht. De kofferruimte is nagenoeg identiek. De vloer is amper 1,9cm verhoogd. Je offert dan ook amper 13l bagagecapaciteit en houdt een erg puike 463l over. De twee (optionele) noodzitjes onder de koffervloer kan je nu natuurlijk niet meer krijgen.
In het passagierscompartiment zijn zetels en vloer verhoogd. Vooraan zit je 2,5cm hoger, achteraan zelfs 4,5cm. En dat merk je. Niet dat je nu ruimte tekort hebt, hoofdruimte inbegrepen, maar wennen moet je zeker.
De conventionele selectiehendel voor de automaat is ingewisseld voor een joystick. Dat is een trend waar wel meer autoconstructeurs niet aan kunnen weerstaan. Het werkt echter niet zo intuïtief dus we zijn geen voorstander. En natuurlijk geeft de boordplank - nu getooid met extra sierlijsten - op allerlei schermen informatie over rijbereik, stroomverbruik, benzineverbruik, aandrijfmodus en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het geheel is best geavanceerd, wat op z'n minst betekent dat de freaks hun hart kunnen ophalen.
Schermen heb je ook buiten het voertuig. Op een smartphone (Android of iOs). Het stelt je onder meer in staat de laadcycli te controleren en de (elektrische) klimaatregeling te activeren.