Aan boord treffen we niet minder dan 22 opbergruimtes, waaronder een dubbel handschoenkastje en drie grote bekerhouders. Veelbelovend, maar het vaakgebruikte vak tussen de voorste stoelen is niet afsluitbaar en kost de 500L een puntje. We nemen wel akte van enkele knappe materialen voor de bekleding en een in het oog springende - lees: creatief vormgegeven - handrem. Jammer genoeg zijn ook goedkope plastics van de partij, onder meer voor de (stramme) inklapbare tafeltjes achteraan, en laat Fiat inzake afwerking hier en daar steken vallen. Ook durven we de stevigheid van sommige onderdelen in twijfel trekken. Zoals van de hendels voor richtingaanwijzers en ruitenwissers. Van de 'wollige' zetelbekleding zijn we evenmin fan.
En dan is er het 'vierkante' stuurwiel, waarvan de vorm bijdraagt aan de originaliteit van het beestje. Het multifunctionele kleinood mocht weliswaar ergonomischer, maar de bediening van de knopjes blijkt wel voldoende instinctief.
Het interieur zelf baadt in het licht, met dank aan de grote raampartijen, en die indruk wordt versterkt indien je voor het immense panoramadak kiest. Het maakt de afleesbaarheid van de tellers er overdag wel niet beter op. Dat van het naar onze smaak te klein uitgevallen aanraakscherm in de middenconsole is dat gelukkig wel.