Op de achterbank van de Superb heb je net zo veel plaats als in een toplimousine. Vandaar dat Skoda er ook voetsteunen voorziet. Maar dat was natuurlijk ook voor deze opfrisbeurt al het geval. En omdat er geen wijzigingen te noteren vallen, beperken we ons tot die herhaling.
De voorzetels kunnen nog steeds niet voor de volle 100% overtuigen. Ze bieden evenwel een perfect zicht op de wijzigingen die Skoda aanbracht. Er zijn zo bijvoorbeeld nieuwe sierlijsten en bekledingsopties. Zaken die allemaal erg degelijk overkomen, reflectie vermijden en in elkaar gevezen zijn op manier die parasietgeluiden geen kans geven en tegelijk wat harder aanvoelen dan je verwacht. Andere detailwijzigingen zijn het nieuwe stuurwiel, een ander lettertype voor de boordcomputer en een nieuwe versnellingspook. De conclusie is dan ook gelijk aan die van de Superb voor de facelift, al kunnen we misschien een half procentje dieper in de scorebuidel tasten, omdat de ruimte (onder meer dankzij een opbergnet tegen de middentunnel) een tikkeltje beter gebruikt wordt. Maar u merkt, er is eerder sprake van verschillen in intonatie. Niet van een nieuw verhaal. Een heldere ergonomie (zeker voor wie producten van de groep gewend is) en afleesbaarheid maakten dat ook niet nodig.