Het interieur is niet meteen wat je van een supersportwagen zou verwachten. Functionaliteit voert hier de boventoon en dat merk je aan het inspiratieloze ontwerp. Maar de boordplank is overzichtelijk en degelijk in elkaar geschroefd. En het design went; in zo'n auto voel je je snel thuis. Ook zit de vrees voor gebruikssporen er minder in, als dat al als argument mag dienen voor het overaanbod plastic aan boord. Leder en carbonaccenten zijn inbegrepen, maar niet in overvloed. In een auto die -in dit geval- ruim € 120.000 van de rekening haalt, verwacht je toch net dat beetje meer. Gelukkig kunnen we afgezien van de vreemde plaatsing van de deurhendels en de bereikbaarheid van de CD-speler, weinig meer ergonomische kritiek verzinnen. En zitten de blauwzwarte Recaro-antislipstoelen als gegoten. Ze vallen binnen de uitvoering en hebben geen verwarming, in tegenstelling tot de standaardzetels. Tijdens het rijden hebben we de hem niet op kraak- of piepgeluidjes kunnen betrappen en dat robuuste karakter typeert de hele auto.
Toch staat de GT-R vooral bekend als een rijdende computer die niet enkel de wetten van de fysica te lijf gaat, maar ook een schat van informatie ten alle tijde kan doorspelen aan de bestuurder. Die hoeft enkel het centraal geïntegreerde aanraakscherm te bedienen. Zowel mechanische als rijtechnische gegevens worden je voorgeschoteld, van G-krachtmetingen en koppelcurves, tot een visuele weergave van het ideale aangrijppunt voor de overbrenging. Het mag geen wonder heten dat de multifunctionele meters mee door Polyphony werden getekend, het bedrijf achter Playstation-videospel Gran Turismo. De GT-R beschikt ook steevast over cruise control, navigatie, automatische airco, bluetooth, een achteruitrijcamera en automatische ruitenwissers. Extern materiaal plug je in één van de twee 12V-stopcontacten of USB-poort.