Op wat aankleding na, is de binnenzijde vanzelfsprekend identiek aan die van de Sandero Stepway die recent de revue passeerde. Dat betekent dat ook hier het leven aan boord aangenamer wordt gemaakt door verbeteringen in geluidsdemping. Meer nog dan de opgewaardeerde plastics dat zoen. Die zijn overigens nog steeds van het harde type. Vooral het uitzicht ging erop vooruit. Sommige versies krijgen nu zelfs chroomaccenten. Die zien er weliswaar niet meteen erg duur uit, maar ze tillen het geheel toch naar een hoger plan.
Het binnenruim is stiller, kent wat meer opbergruimte, kan met een opgewaardeerde uitrusting verzwaard worden en biedt onverminderd ruimte voor vier of - tijdens korte ritten - vijf volwassenen. Het kan dus niet anders dan beter scoren dan voorheen. Natuurlijk zijn niet alle snufjes leverbaar - hier kan je bijvoorbeeld op je kin kloppen als je een klapdak wil. Maar we liggen daar eigenlijk niet van wakker. De komst van een snelheidsregelaar en een optioneel geïntegreerd navigatiesysteem dat niet helemaal overtuigt maar slechts € 250 kost, zijn al voldoende om ons tevreden te stellen. Je moet per slot van rekening alles constant afwegen tegen de prijs.
De koffer krijgt ook een opsteker. 320 liter in z'n segment lang niet slechts - het blijft leuk dat een neerklapbare achterbank om het volume uit te breiden tot 1.200l nu standaard is.