De instapversie is naar Koreaanse normen wel wat magertjes aangekleed, maar alle veiligheidsuitrusting zit op alle modellen. Meer dan elders telt in dit segment elke euro, dus is het wel net zo prettig om te weten dat je niet hoeft te bezuinigen op een airbag of twee als je absoluut navigatie wil. Bovendien heeft het legioen beschermengelen een behoorlijk indrukwekkende getalsterkte. Je hebt altijd recht op zes airbags, ABS met remkrachtverdeler, noodremhulp en stabiliteitscontrole. De hele mikmak dus. Er is zelfs standaard een waakhond ingebouwd die verhindert dat je achteruit bolt als je op een helling wil vertrekken.
Natuurlijk zijn er driepuntsgordels en hoofdsteunen op alle zitplaatsen en heb je achteraan ook verankeringspunten voor kinderzitjes. Je kan in de uitrustingslijsten opklimmen maar de veiligheidsuitrusting blijft steeds gelijk. Vooruitstrevend spul zoals een rijstrookassistent of botspreventieradar is er niet, maar dat is in het B-segment dan ook vooralsnog niet verrassend.