Van meet af aan dient gesteld dat de materiaalkeuze en pasvorm van de interieuraankleding van de geteste pre-seriemodellen nog niet helemaal definitief is. We houden dus nog even de vinger op de knip wat dat betreft. Het plaatsaanbod en het meubilair is uiteraard wel definitief. Over het eerste kunnen we dan op z'n minst al kwijt dat je vooraan helemaal niet te klagen hebt. In geen enkele richting, en het meest notoir boven de kruin, kan je spreken van het minste gebrek. En ook met de uitwerking is niets mis - je zit uitstekend achter het stuur en de kuipjes presteren het om tegelijk voldoende ruim en goed steunend te zijn. Achteraan is het natuurlijk een ander paar mouwen. Volwassenen moeten enigszins getraind zijn in het volhouden van een onnatuurlijke houding willen ze er langere tijd vertoeven. En kinderen mogen evenmin hoog opgeschoten zijn. Maar je moet alles in z'n context bekijken, en voor een 2+2 is het er best ruim.
De bedieningselementen zijn, op een knopjescluster links van de stuurkolom na, logisch geordend. Van verwarring is geen sprake en het instrumentencluster is achter het kleine ronde stuurwiel (hier geen gezever met afgeplatte kanten) perfect afleesbaar. Er hangt een beetje een Subaru-smaakje aan. Ook aan de versnellingspook en de aankleding met zichtbaar rood stiksel bijvoorbeeld.