Erg veel interieur heeft de ultracompacte tweezitter niet. En wat er is, is plastic. Veel verder dan wat leukere prints, andere kleuren of rubbermatjes gaat de aankleding niet. Logisch want het kan natuurlijk gewoon binnenregenen. De voorzetel kan je verstellen in de lengte, maar de hoek waaronder de rugleuning staat is onverzettelijk. En hetzelfde geldt het voor het stuur. En toch valt de rijhouding best te pruimen. Wat we helaas niet van het meubilair kunnen zeggen, want dat is botweg hard.
Er is een tweede zitplaats achter de bestuurder die even oncomfortabel is van zit, maar waar je in tegenstelling tot wat je zou verwachten niet meteen claustrofobisch wordt. Je moet alleen de voorzetel tussen je knieën verdragen.
Voor je neus parkeert Renault een klein digitaal boordplankje dat je van alle noodzakelijke informatie voorziet. Je hebt een snelheidsmeter, status van de batterij, het geschatte resterende bereik en zowaar een klokje. Op enkele bedieningshendels en de links tegen het dashboard weggestoken handremhendel na, is er niets. Dat heeft als voordeel dat het ook niet fout kan zijn. Het handschoenvakje dat niet vergrendelbaar is (waar is de logica?) heeft wel een 12V-aansluiting. Voor een navigatiesysteem bijvoorbeeld.