Binnenin heel wat minder wijzigingen dan aan de buitenkant. Boven je kruin kan je nu niet alleen kiezen voor een panoramisch glazen dak maar is er ook een stoffen schuifdak, er is een radio met wat meer functionaliteit (een ipod-aansluiting is de belangrijkste) en voor het overige beperken de aanpassingen zich tot de standaarditems bij een facelift. Dat zijn nieuwe stofjes en bekledingen. Voor de zetels zijn er combinaties die af te stemmen zijn op de buitenaankleding. En de materiaalkeuze is voor het segment ronduit puik. Het oogt degelijk en het valt niet door de mand als je erover wrijft. De sierlijsten worden in vrolijker kleurtjes gestoken en dan hebben we het met de aanpassingen wel gehad.
Wat blijft is een uitstekend plaatsaanbod. De achterzetels zijn nog steeds individueel verschuifbaar en op te klappen. Daardoor kan je als achterpassagier kiezen tussen de grootste knieruimte uit het segment of een koffervolume van 285l. Met de achterzetels opgeklapt wordt dat 951l en aan de andere kant van het spectrum noteren we 165l met de zetels helemaal achteruit geschoven. Zowel de comfortzetels van onze dieselversie als de sportzetels van de benzine in Gordini-kleuren steunen goed en zijn voldoende instelbaar. Die laatste zijn alleen wat aan de (te) smalle kant. Het stuurwiel staat ook wat te horizontaal om echt sportief aan te doen.