De Koreanen hebben niet al hun kruit verschoten op de buitenzijde - ook binnenin zijn er best leuke details te vinden. Zoals de vormgeving van de handgrepen in de portieren bijvoorbeeld. Of de positie van de start-knop in de middenconsole bijvoorbeeld. En de zwarte kunststof (neen, helaas geen zacht materiaal) wordt afgewisseld met sierlijsten in een aluminiumtint. Dat hoort zo. Wie de topuitvoering aanvinkt, krijgt ook nog eens glanzend zwarte inleg voor het knoppenpaneel in de middentunnel.
De bestuurder kijkt door een fraai afgewerkt en relatief klein stuurtje op twee grote ronde tellers die in aluminiumkleurige kokers onder een schaduwkap zitten. Niets dat we nog niet eerder gezien hebben, maar ook dat oogt verzorgd. Bovendien wist Hyundai rond de grootste ergonomische valkuilen te navigeren, dus je hoeft niet meteen te studeren als je plaatsneemt aan boord.
De geluidsisolatie is op niveau, als je tenminste het panoramische schuifdak (onderdeel van het Cool-pack) links laat liggen. Dat produceert een hoop windruis.