De koffer is niet meteen het sterkste punt van de CT200h. Dat komt omdat de batterij voor de elektromotor net voor de achteras is gepositioneerd. Dat heeft weliswaar een gunstig effect op de gewichtsverdeling en de rijeigenschappen, maar het dwingt Lexus ertoe de koffervloer hoger te plaatsen. Er is dan wel een acceptabel laadvolume van 375l ter beschikking, maar een aanzienlijk deel daarvan situeert zich in een opbergruimte onder de vloer. Je kan de beschikbare bagagecapaciteit wel opdrijven tot 945l door de achterbank plat te leggen.
Het plaatsaanbod achteraan beschouwen we als gemiddeld voor het segment wat eigenlijk betekent dat je er weinig reden tot klagen zal hebben, net als vooraan. Daar kijk je op een boordplank die horizontaal is onderverdeeld in twee zones. De bovenste is de display-zone en wordt onder meer opgemaakt door een 8" informatiescherm in de middentunnel en een tellerpartij waarvan de verlichtingskleur afhankelijk is van de gekozen rijmodus. De bedieningselementen zijn gegroepeerd in het onderste deel. Daar zijn de meest bijzondere de kleine, uiteraard geheel elektronische, versnellingspook en een systeem dat Lexus "Remote Touch" doopte. Dat werkt grosso modo als een computermuis, maar is aangepast aan gebruik in een auto. Beiden vergen een minimum aan gewenning en laten zich dan intuïtief bedienen. Er zijn inspanningen verricht om de verzameling knopjes en schakelaars een voorkomen en gevoel te geven zoals we dat van Duitse auto's gewend zijn maar Lexus mag er gerust nog een stap verder in gaan want er resten nog enkele details (zoals de bediening van de elektrische buitenspiegels of de zetelverwarming) die uit de toon vallen.
Voor de materiaalkeuze leende Lexus een pagina uit het boek van de Duitsers. De overgangen tussen de verschillende kunststoffen zijn intelligent gekozen, de sierlijsten zijn passend en vooral, alles waar je direct mee in contact komt, voelt zacht aan. De zetels bieden een uitstekend comfort, maar je kan niet meteen stellen dat je erin wegzinkt zoals in een sofa, of vastzit als in een kuipje. Het stuurwiel kreeg een relatief kleine diameter met een dikke velg. Een element dat samen met de zithouding, die vrij laag is, een sportief gevoel moet opwekken.