We hebben in een Legacy nog nooit over het plaatsaanbod te klagen gehad. Maar omdat er nu in elke richting nog een handvol centimeters winst geboekt wordt, is het alleen maar riant te noemen. Op de achterbank parkeer je zonder problemen drie volwassenen van een dubbele meter, zelfs als de mensen in de voorzetels soortgelijke afmetingen hebben. En over het comfort zal je dan ook niet te klagen hebben. Subaru forceert de knieën niet tussen de oren, het zitmeubilair steunt voortreffelijk en eigenlijk heb je over bergruimte ook niet te klagen. Bergvakjes, bekerhouders, een bruikbaar handschoenvakje... het is er allemaal. Kies wel voor het lederen interieur. De instapversies gebruikt Subaru om een bekledingsoverschot uit de jaren tachtig weg te werken.
Het is overigens niet uitsluitend de stoffering waar we onze bedenkingen bij hebben. De vierde Legacy-generatie had een dashboard in een zacht aanvoelend materiaal en een instrumentarium dat door z'n fijne detaillering en oordeelkundige verlichting een plezier was om naar te kijken. En je raadt het al... het is er niet meer. De boordplank is voortaan hard plastic, en het instrumentarium... wel... laat ons het erop houden dat het op z'n minst goed afleesbaar is.
De koffer van de Touring Wagon is liefst 526l groot. Dat is nog 61l meer dan bij de vorige generatie. En de vorm van de koffer is ook nog eens egaal. De achterbank laat zich in twee ongelijke delen neerklappen. Dan krijg je tot 1.726l achterin de break.