Hyundai houdt het opvallend sober voor wat de interieuraankleding betreft. Zwart is overal aanwezig en dat wordt al gauw wat somber. Wie kiest voor het i-Pack op de 'Lounge' (1.700 euro) of de 'Style'-topuitvoering, ziet het interieur opgelicht door een aluminium look afwerking voor het bovenste deel van de middenconsole en rondom de ventilatiemonden. Het meubilair is aan de harde kant, maar biedt prima steun. Ook na vele kilometers is de kans op doorgezeten stoelen uiterst gering. Zelf hadden we de zitting graag wat langer gezien, maar desondanks is de algemene indruk zeer goed. De 'Lounge' en 'Style' bieden hoogteregeling voor de bestuurderszetel. De armsteun voor de bestuurder, die enkel in de hoogste versie aanwezig is ('Style') is te smal om er veel plezier aan te beleven en wordt bijgevolg al snel als hinderlijk ervaren. Achteraan is er rijkelijk hoofdruimte voor de passagiers en biedt de bank degelijk zitcomfort, maar de beschikbare knieruimte zal volwassenen niet echt vrolijk stemmen, wat ook niet ongewoon is voor deze autocategorie. Het stuur - met bedieningen voor de radio op de twee hoogste uitrustingsniveaus - is altijd in de hoogte en diepte verstelbaar, wat een bijzonder pluspunt is. In alle versies vinden we een toerenteller en een audiosysteem met lijningang voor een portable muziekspeler, dat MP3-muziekbestanden kan weergeven via 4 of 6 luidsprekers. Een USB-poort verschijnt naast de lijningang op de 'Lounge' en 'Style' versies, waar ook een boordcomputer hoog bovenin het dashboard verwerkt gemonteerd zit. De informatie beperkt zich tot de reikwijdte, het gemiddeld en momenteel verbruik. In de praktijk toont deze informant zich een stuk interessanter dan de 'modieuze' schakelindicatoren en de nerveus opzwepende verbruiksmeters die we bij sommige concurrenten aantreffen.
Alle versies krijgen een achteruitkijkspiegel met dag-/nachtstand. Beide zonnekleppen bieden een make-up spiegel voor bestuurder en passagier. In de portieren vooraan vinden we ruime kaartenbakken; achteraan ontbraken die. Op de rug van de passagierstoel zit een bergnet en achteraan treffen we ook ISOFIX-bevestigingspunten aan voor kinderzitjes. In de middentunnel zitten twee bekerhouders en open bergvakken voor prularia voor en achter de schakelpook. Een zonnebril kan men kwijt in een bakje met afsluitklep in de middenconsole. Het al herhaald vernoemde i-Pack op de 'Lounge'-uitvoering voorziet naast de alu-opsmuk in een manuele airco, een gekoeld handschoenkastje en lederafwerking voor stuur en schakelpook. Deze zaken zitten standaard op een 'Style'-uitvoering.
De koffer neemt minimaal 295 liter bagage op. Door de tweedelige rugleuning van de achterbank (60/40 verhouding) neer te klappen wordt dat meer, al laat Hyundai ons in het ongewisse over de max. laadcapaciteit. De rugleuningen kunnen ook niet helemaal plat, zodat men het veeleer moet hebben van de grotere laadlengte dan van het volume. Bij het i-Pack en de 'Style'-versie wordt een vernuftig bagagenet geleverd, dat toelaat de kofferruimte in te delen en losse voorwerpen beter op hun plaats te houden.