Rover breidt haar 25-gamma naar onder uit. Na twee 1.4's, een 1.8 en een 2.0 diesel krijgt de voormalige 200-reeks nu ook een 1.1 liter benzine tussen de voorwielen gelepeld. Ondanks de kleine K-series krachtbron blijft de 25 goed voor een top van 160km/h en een sprintje tot 100km/h in 13,5 seconden. Dit nieuwe basismodel blijft niet verstoken van airbags, stuurbekrachtiging of de asymmetrisch neerklapbare achterbank. Ook de radio en het alarm blijven tot de basisuitrusting behoren.
Rover 25 krijgt 1.1 onder de kap
Rover breidt haar 25-gamma naar onder uit. Na twee 1.4's, een 1.8 en een 2.0 diesel krijgt de voormalige 200-reeks nu ook een 1.1 liter benzine tussen de voorwielen gelepeld. Ondanks de kleine K-series krachtbron blijft de 25 goed voor een top van 160km/h en een sprintje tot 100km/h in 13,5 seconden. Dit nieuwe basismodel blijft niet verstoken van airbags, stuurbekrachtiging of de asymmetrisch neerklapbare achterbank. Ook de radio en het alarm blijven tot de basisuitrusting behoren.
Geef commentaar
comments by Disqus