Daewoo zal de Nubira, die sinds november 2002 als Lacetti op de Zuid Koreaanse markt is, voorzien van een aan de eisen van de Europese consument afgestelde ophanging. Die heeft namelijk geen boodschap aan de softe, deinende afstelling zoals de Koreanen die prefereren. Intensief testwerk met gecamoufleerde wagens op Engelse wegen leidde tot een aanpassing van de schokdempers. Die zullen minder snel inveren en ook het uitveren zal trager gebeuren om schommelneigingen op een oneffen wegdek te beperken. De veerkracht van de veren werd met 10% versterkt. Dat alles moet samen met een stabilisatorstang zorgen voor een verbeterde wegligging in de bochten en een voornamere rechtuitstabiliteit, specifiek aan hoge snelheden. Een nieuw type band met stijvere wangen maakt het plaatje compleet.
GM Daewoo brengt de Nubira in Europa op de markt met een 1.6l benzine met enkele bovenliggende nokkenas en een 1.8l met dubbele bovenliggende nokkenas. De motoren worden gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak of een automaat.