Het interieur is van de hand van Simeon Kim. Hij liet zich inspireren door de vormen en materialen uit het moderne meubeldesign en de klassieke maritieme architectuur. Dat resulteert in een lederen bekleding en veel aluminiumkleurige accenten. De zetelruggen en de middenconsole, die tussen de voorzetels naar beden duikt om onmiddellijk ter hoogte van de achterzetels weer omhoog te komen en een fysieke barrière tussen de twee achterste zitplaatsen vormt, zijn uit dat lichtmetaal. De vloer bestaat uit hout met geborstelde aluminium strips. Achter de achterpassagiers gaat de vloer omhoog waardoor de laadruimte hoger komt te liggen. De vier onafhankelijke stoelen zijn aan de middenconsole bevestigd. Daardoor komt eronder meer ruimte vrij en lijken ze te zweven. Eenzelfde gevoel trachtte men te creëren voor de armleuningen in de deurpanelen en het symmetrisch getekende instrumentenbord.
Het geheel is 4,83m lang, 1,87m breed en 1,48m hoog. Op de zevenspaaksvelgen, die identiek zijn aan die van de Crossfire zit vooraan rubber met maatje 235/45. De velgdiameter bedraagt daar 20”. Achteraan bedraagt het wielformaat 21” en monteert men 255/45 rubber. Een 3.5l V6 zorgt voor de nodige pk’s.