De Brembo-remschijven zijn zowel voor- als achteraan geperforeerd. Daardoor oververhitten ze minder snel, is er meer remkracht wanneer het nat is en wordt het niet afgeveerde gewicht gereduceerd. Nieuw 18-duims lichtmetaal zorgt ook al voor een reductie van het gewicht buiten de ophanging. Elke velg weegt immers 1,5kg minder. De banden moeten voor een betere tractie en grip op elke ondergrond zorgen en zijn dan ook ruim bemeten; het Dunlop SP Sport Maxx-rubber heeft maat 235/40. Om de bestuurder de kans te geven de wagen met de rem te controleren in limietsituaties, werd de elektronische remkrachtverdeler (die onder- en overstuurneigingen tijdens het afremmen onderdrukt) uit de software gewist. Tot slot verving Renault de stuurstang door een exemplaar dat meer stuurgevoel geeft.
De uitgave is herkenbaar aan de specifieke grijze koetswerkkleur en de grafietkleurige velgen. Aan de binnenzijde noteren we een nieuwe bekleding en tal van elementen met een carbonlook. Een genummerde plaquette tegen de boordplank benadrukt het feit dat het om een gelimiteerde uitgave gaat. Het stuurwiel, de versnellingspookknop en Őmof, de zetels en veiligheidsgordels zijn afgewerkt met blauwe accenten. Tot de standaarduitrusting horen onder meer elektrisch bediende ruiten, een audio-installatie en klimaatregeling.