Het motorenpallet omvat bij de lancering twee edele zescilindermotoren in V-vorm, telkens gekoppeld aan een automatische zesversnellingsbak. De eerste is een 2.946cc benzine die bij 6.000t/min. goed is voor 215pk en 290Nm produceert bij 3.750t/min. De combinatie haalt 100km/u in 9,4 seconden en weet een top van 230km/u te bereiken. Het verbruiksgemiddelde van de benzine bedraagt 11,2l/100km in de gemengde cyclus. De diesel heeft een inhoud van 2,7l -of heel precies 2720cc- en levert bij 4.000t/min 208pk. De koppelkromme bereikt de maximumwaarde van 440Nm al bij 1.900t/min. Het model is wat sneller dan de benzine, met een sprinttijd van 8,9 tellen, bij een identieke maximumsnelheid. De PSA-Ford diesel vraagt 8,7l in ruil voor 100km gemengd parcours.
De instapper C6 moet in de benzineuitvoering voor € 43.200 over de toonbank gaan. De diesel moet ten minste € 46.090 opleveren. Bij de Lignage wordt dat € 46.190 en € 49.080. Bovenaan het gamma wisselen de versies voor respectievelijk € 52.160 en € 55.500 van eigenaar. De optielijst is kort. Afhankelijk van de versie kan je kiezen voor een pakket met navigatiesysteem (€ 2.550), een akoestisch pack (€ 3.900), elektrisch open dak (€ 900), lederen interieur (€ 2.500) of metaalglansverf (€ 790). Voor het topmodel is ook een Pack Lounge beschikbaar, met onder meer twee individueel verstelbare zetels achteraan (€ 1.500).