In het interieur is ruimte voor vijf inzittenden. De toegang tot de cabine wordt vereenvoudigd door gebruik te maken van een constructie met een conventioneel voorportier en een schuifdeur achteraan. De B-stijl werd achterwege gelaten. Om de opstap minder hoog te maken schuift de dorpel naar beneden en functioneert die als een trede. In het interieur kunnen zowel de achterbank als de passagierszetel vooraan in enkele simpele handelingen in de vloer verdwijnen. Dat ‘Stow ’n Go’-systeem werd voor het eerst geïntroduceerd op de Chrysler Grand Voyager. Een andere vondst van de Dodge-ontwerpers is de slanke middenconsole. Die is immers draaibaar en kan daardoor zowel door de bestuurder als door de passagier probleemloos bediend worden.
Om extra lange goederen te kunnen laden kan de scheidingswand tussen cabine en laadbak onder de vloer van het platform verdwijnen. Dan kunnen items vervoerd worden die anders achteraan het voertuig uit de bak steken. Dat kan overigens ook nog altijd. Toch heeft die klep voortaan meer in petto. Het binnenste afdekpaneel is immers uitschuifbaar. Op die manier kan rollend materieel geladen worden.