Luxemburg
Het overgrote deel van de Singers blijft in de VS. Maar zo nu en dan steekt er eentje de plas over. Deze bijvoorbeeld leeft (relatief gezien) bij ons in de buurt. De Luxemburg is een erg zeldzame Targa.
De ultieme Porsche komt uit California. Nogal wat Duitsers krijgen van zo’n uitspraak een zenuwtic. En toch is dat wat Singer in de ogen van velen voor elkaar kreeg. Het bedrijf moderniseert oude Porsche met technologische upgrades, klassiek design en een absurde aandacht voor detail. Het verschil tussen een ‘tuner’ en een ‘veredelaar’. Dit zijn 5 van de beste Singer-creaties.
Het overgrote deel van de Singers blijft in de VS. Maar zo nu en dan steekt er eentje de plas over. Deze bijvoorbeeld leeft (relatief gezien) bij ons in de buurt. De Luxemburg is een erg zeldzame Targa.
Eén van de jongste creaties en meteen zowat de meest tot de verbeelding sprekende. Met een atmosferische motor die tot 9000t/min haalt om 500pk uit te braken. F1-specialist Williams moeide zich ermee. Exotische materialen als magnesium en titanium zorgen voor een nog lager gewicht. En dan is er z’n prijs. 1,8 miljoen wordt er gefluisterd…
Elke Porsche van Singer is uniek want z’n opdrachtgever kan alles tot in de kleinste details specificeren. En daarom krijgt ook elke Singer een naam - niet zelden de locatie waar hij heen trekt. Deze zacht gouden creatie trok dus naar Silicon Valley.
Je moet een auto altijd in z’n omgeving zien. Een babyblauw exemplaar past niet in een grauwe, grijze stedelijke omgeving. Maar aan de Amerikaanse Westkust met z’n stranden, palmbomen en blauwe hemel? Ja, daar wel natuurlijk.
Kijk, dat is wel een stads-Singer. Met een warme grijze tint, subtiele gouden accenten op de kofferklep en een bordeauxrood interieur. Geknipt voor een Oosterse metropool.