Zit deze Yamaha-motor in je volgende ele...
Yamaha wil elektromotoren bouwen voor automerken.
Naar artikelYamaha wil elektromotoren bouwen voor automerken.
Naar artikelYamaha is een duizendpoot. Het bedrijf maakt een hele hoop verschillende producten. We kennen natuurlijk wel de motorfietsen. Maar er zijn ook jetski’s. Of geluidsinstallaties. Of piano’s. Met auto’s houdt de Japanse gigant zich n...
Naar artikelYamaha kennen we vooral van motorfietsen. Maar het bedrijf denkt duidelijk almaar dieper na over een avontuur in de autosector. Of op z’n minst iets wat er tegenaan leunt. Deze nieuwe concept, zoekt alvast de grenzen van beide co...
Naar artikelYamaha beweegt zich zelden door autoland. Maar wanneer het gebeurt, is het memorabel. Dat was al zo in de jaren zestig, toen Yamaha de hand had in de creatie van de Toyota 2000GT - Japan’s eerste supersportwagen. En ook nu staat...
Naar artikelOp het Autosalon van Tokio zal Yamaha nog eens een duik nemen in het rijk van de automobiel. Dat doet het merk zelden, maar niet zonder succes. We verwijzen bijvoorbeeld naar de Toyota 2000GT van eind jaren zestig, of naar de V8...
Naar artikelDe plannen van Yamaha om met een eigen auto te komen, worden nu wel heel erg concreet. De Japanners willen hun micro-stadsauto in 2019 op de Europese markt introduceren.
Naar artikelMotorfietsen hebben niet meer die aantrekkingskracht op de jeugd zoals voorheen. Brengt Yamaha's MT-07 daar verandering in?
Naar duurtestAlweer een duurtest, en alweer een tweewieler. Ondergetekende zwaait z'n benen over het forse zadel van Yamaha's nieuwste maxiscooter: de X-MAX 400. Benieuwd hoe die ons bevalt?
Naar duurtestAlweer een nieuwe duurtest, en ook deze keer zwaait ondergetekende z'n benen over een ranke tweewieler. Al is dit exemplaar een heus buitenbeentje ...
Bekijk fotospecial