Iedereen had op meer gehoopt: dit is de...
Volkswagen is er inmiddels al maanden over bezig: een nieuwe evolutie van de Golf. Groot nieuws, zoals alles dat met de Golf te maken heeft.
Naar artikelVolkswagen is er inmiddels al maanden over bezig: een nieuwe evolutie van de Golf. Groot nieuws, zoals alles dat met de Golf te maken heeft.
Naar artikelVolkswagen schudt nog eens een gelimiteerde oplage van de Golf R uit de mouw.
Naar artikelDe Volkswagen Golf is dé Europese verkoopstopper van… goh, pakweg de jongste vijftig jaar.
Naar artikelAl 40 jaar gaat in Oostenrijks het grootste GTI-treffen ter wereld door, maar het mag niet meer.
Naar artikelDe Golf wil een veiligheidsreferentie blijven. Daarom wordt hij aangepast, ook al zie je het niet.
Naar artikelDe Volkswagen Golf is één van de populairste middenklassers ter wereld. En toch… krijgt het model misschien geen opvolger.
Naar artikelHoe snel moet een snelle VW Golf nu eigenlijk zijn? Wel, nog een klein beetje sneller, vinden ze in Wolfsburg.
Naar artikelLuister je naar de marketingpropaganda van Volkswagen, dan is de Golf eigenlijk een auto van het verleden.
Naar artikelDe nieuwe Volkswagen Golf R heeft nu al 320pk.
Naar artikelDeze VW Golf uit 1980 heeft maar twee keer gereden.
Naar artikelVolkswagen voegt een nieuwe telg toe aan de reeds uitgebreide Golf-familie. Na het trio GTI, GTE en GTD krijgen we nu de eerste details van de Golf GTI Clubsport.
Naar artikelDe Renault Clio was tijdens de eerste vijf maanden van het jaar populairder bij de Europese consument dan de VW Golf.
Naar artikelVroeger was een auto een grote brok mechaniek. Een echte machine. Tegenwoordig is het dat aan de basis nog steeds, maar automerken hullen dat graag in een laagje futurisme
Naar artikelDe elektrische VW Golf blijft langer in productie om de aanslepende problemen met de elektrische ID.3 op te vangen.
Naar artikelVolkswagen stelt in één klap drie snelle versies van de VW Golf voor: GTI, GTD en GTE. Op benzine, diesel of (gedeeltelijk) elektriciteit.
Naar artikel