De eerste Porsche 911 Turbo, de 930 vana...
Porsche is een klein merk, maar eentje dat z’n stempel gedrukt heeft op de autogeschiedenis.
Naar artikelPorsche is een klein merk, maar eentje dat z’n stempel gedrukt heeft op de autogeschiedenis.
Naar artikelWil je het gaspedaal een trap van jewelste geven, dan zorg je maar beter dat niets mis is met je sluitspier.
Naar testEr wordt wel eens vaak lacherig gedaan over het leverprogramma van de Porsche 911. De Duitsers zijn immers de absolute kampioen in het verzinnen van modelvarianten. Een Carrera, Carrera S, Carrera 4, GTS, GT3, GT3 RS, GT3 RS…
Naar artikelPorsche doet al een tijdje geheimzinnig over het ‘Project Gold’. En nu weten we wat het is: een bijzonder exclusieve Porsche 993 Turbo.
Naar artikelDe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series is niet alleen voorzien van een nieuw kleurtje (Golden Yellow Metallic), maar is ook op andere vlakken onder handen genomen.
Naar artikel580pk. Dat is wat de Porsche 911 Turbo S ter beschikking van z’n bestuurder stelt. En dat is duidelijk onvoldoende! Gelukkig is er Gemballa. De Duitse tuner en Porsche-specialist pakt dit nijpende vermogensprobleem aan met de Gemb...
Naar artikelPorsche heeft het als geen ander onder de knie: meer centen vragen om minder te geven. Nuja, minder. De rijervaring van zo’n 911 GT3 of GT3 RS staat boven elke vorm van verdenking natuurlijk.
Naar artikelHeel exact € 99.825 moet je uittrekken voor het basismodelletje Porsche 911. Voor die prijs heb je dan wel de iconische lijnen van de 911, maar niet bijster veel extra’s. Zelfs volledig lederen zetels zijn niet van de partij.
Naar artikelEen opgefriste Porsche 911 stond al in september op het Autosalon van Frankfurt. De Duitsers bleken toen niet ongevoelig voor de heersende downsizing-trend. En daarom heeft elke nieuwe 911 een turbo aan boord. Maar alleen de krach...
Naar artikelPorsche 911 Turbo & Porsche 911 Turbo S MY2016
Bekijk fotospecialAls je een nieuwe auto koopt, weet je zeker dat je nog voor je bij de dealer van de parking bent, je al enkele percenten van de waarde kwijt bent. En die waarde blijft zakken à rato van 7 tot 15% per jaar, afhankelijk van het mode...
Naar artikel