Je kan nu geen enkele nieuwe auto meer k...
15.000 euro wordt het nieuwe 10.000 euro, let maar op.
Naar artikel15.000 euro wordt het nieuwe 10.000 euro, let maar op.
Naar artikelDacia heeft een nieuwe merkidentiteit. Het soort van dingen waar vooral marketingjongens heel veel belang aan hechten.
Naar artikelAan de kop van de Europese verkoopstabellen werd steevast een robbertje uitgevochten tussen de Volkswagen Golf en de Renault Clio. Meestal wint de Golf.
Naar artikelNieuwe auto’s hebben het tegenwoordig erg moeilijk met de Elandtest.
Naar artikelVeiligheidsinstituut EuroNCAP geeft Dacia een veeg uit de pan.
Naar artikelSinds Dacia de Sandero in Europa op de markt bracht, in 2004, zijn er al 2,1 miljoen stuks van verkocht.
Naar artikelDacia vernieuwt straks de populaire Sandero en de Logan.
Naar artikelNieuwe auto’s lijken almaar meer op elkaar en eigenlijk wordt de merkidentiteit, enkele uitzondering nagelaten, louter door een handvol makkelijk uit te wisselen panelen bepaald.
Naar artikelDacia heeft op het Autosalon van Genève géén nieuwe modellen voor te stellen. En er is ook geen opvallende concept car. Wat het wél voorstelt zijn ‘Ultimate’-modellen...
Naar artikelDe jongste generatie van de Duster is nog maar een jaar oud, en toch staat er al een flinke motorische update op het programma. De Roemeense SUV wordt binnenkort leverbaar met een nieuwe 1,3l benzinemotor...
Naar artikelDacia legt een nieuwe benzinemotor in de neus van de Sandero.
Naar artikelEr zijn auto’s die vaker over de toonbank gaan dan de Sandero in de titel. Maar het sleutelwoord daar is particulier. Wie geen auto kan kopen op naam van z’n eigen bedrijf of zelfstandige activiteit en geen leasingwagen krijgt van...
Naar artikelNiet meer dan 150 stuks zullen er gemaakt worden. Een Dacia Sandero met een exclusief tintje dus. Maar hoe die er exact uit zal zien, is nog niet helemaal duidelijk. Het merk twijfelt tussen drie uitvoeringen.
Naar artikel