Mag het wat meer zijn? Dan zijn hier de...
Alfa Romeo breidt het gamma van de Giulia en Stelvio verder uit met een extremere variant.
Naar artikelAlfa Romeo breidt het gamma van de Giulia en Stelvio verder uit met een extremere variant.
Naar artikelKan de Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio weerwoord bieden aan SUV-geweld van M, RS of AMG?
Naar testHet is een cliché dat Alfa Romeo’s speciaal zijn. Maar dat betekent niet dat het niet waar is. In de meeste van dat soort uitspraken zit een grond van waarheid.
Naar testDe meeste SUVs en cross-overs kan je met vierwielaandrijving krijgen. De goedkoopste versies zijn echter niet zelden van louter tweewielaandrijving voorzien...
Naar artikelAlfa Romeo viert de ‘historische band’ tussen de Nürburgring en het automerk met de marktintroductie van NRing-speciale edities die voor het eerst te zien waren op het Autosalon van Genève.
Naar artikelDe Italiaanse autobouwer moet voertuigen van het type Stelvio en Giulia terugroepen naar de dealer...
Naar artikelNiet elke nieuwe Alfa Romeo is een even groot commercieel succes. Dat is wel duidelijk. Maar de prestaties van de Stelvio smaken bij de directie schijnbaar naar meer.
Naar artikelMet een rondetijd van 7:51”7’ is de Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio de snelste SUV ooit over de Nürburgring. In z’n neus ligt dan ook een spectaculaire 2,9l V6 met twee turbo’s waar Ferrari zich mee heeft gemoeid.
Naar artikelDe Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio is de snelste productie-SUV ter wereld.
Naar artikelAlfa Romeo blijft de Stelvio maar lanceren. En omdat nu zowat alles over de SUV van het Italiaanse merk al gezegd is, concentreren we ons louter op wat we nog niet wisten.
Naar artikelVoor de introductie van hun eerste SUV komt Alfa Romeo met een speciaal model aanzetten: Stelvio First Edition. Die kost ten minste € 56.000, krijgt een uitgebreide uitrusting en wordt aangedreven door een 2.0 viercilinder benzin...
Naar artikelAlfa Romeo richt, zo blijkt uit uitlatingen van topman Reid Bigland, z’n pijlen op de US of A. En wat meer is. De Italianen willen volume wegkapen in wat ze omschrijven als het ‘doorsnee’ premium segment.
Naar artikelAlfa Romeo stelt z’n SUV voor. Eindelijk. Want het bedrijf heeft er veel langer over gedaan om de auto te maken dan de aanleg van de gelijknamige Alpenpas in het noorden van Italië in beslag nam.
Naar artikel