Het gezamenlijke ontwikkelingsprogramma van PSA en Toyota voor een compacte vierzitter voor de Europese markt levert Citroën de C1 op. Door de nieuwe kleine telg heeft de constructeur met de dubbele Chevrons in het logo z’n grootste productaanbod ooit. De C1 is 1630mm breed, 1470mm hoog en met een lengte van 3429mm exact één millimeter langer dan de nieuwe Peugeot 107. Onder de kap komt onder meer een moderne 1.0l benzinemotor van Toyota-origine en een kleine diesel uit eigen huis. De C1 komt nog dit jaar op de markt.
Na enkele jaren afwezigheid in het segment van de luxueuze berlines moet de nieuwe C6 weer aanknopen bij een lange lijn grote Citroëns. Het avant-gardistische lijnenspel is grotendeels overgenomen van de C6 Lignage concept car. De proporties van het koetswerk, met een lange vooroverhang en een korte achteroverhang, moeten de liefhebbers van modellen als de DS en de CX een aanknopingspunt geven. Het interieur voldoet eveneens aan de filosofie van weleer, want het is opgevat als een rijdend salon. Dat moet zowel de uitrusting (met onder meer airco met vier temperatuurszones en elektrisch verstelbare zetels voor- en achteraan) als de vormgeving aan te zien zijn. In eerste instantie krijgt de C6 twee zescilindermotoren onder de gestrekte motorkap. Er is een 3-liter benzinemotor van 215pk en een 2.7l dieselkrachtbron die 208pk levert. De C6 wordt uitgerust met de nieuwste generatie actieve ophanging. Die wordt voor het eerst gekoppeld aan een variabele schokdemping.